تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بزودی آغاز خواهد شد
نوشته شده توسط : iyem

' احمد سعادتمند ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با چندین مربی برای در اختیار گرفتن و هدایت تیم نساجی مذاكره شد و در نهایت سرمربی فصل گذشته تیم نساجی با ارائه بهترین برنامه ، به عنوان بهترین گزینه از طرف باشگاه ، به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد.

وی گفت : انتخاب سرمربی تیم با توجه به برنامه ریزی این فصل برای صعود به لیگ برتر از اهمیت خاصی برخوردار بود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی - ورزشی نساجی مازندران افزود : برای ارتقای مربیگری مازندران باید به مربیان بومی اعتماد كنیم و در صورت حمایت بیشتر از مربی تیم ، رسیدن به اهداف باشگاه دور از دسترس نیست.

سعادتمند گفت : تمامی بازیكنانی كه با تیم نساجی قرارداد دارند برای مشخص شدن وضعیت همكاری در اختیار كادر فنی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از راه اندازی آكادمی و مدرسه فوتبال نساجی مازندران خبر داد و افزود : آكادمی نساجی مازندران در رده های سنی مختلف استعدادیابی می كند.

مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینكه استعدادیابی از سنین پایه در دستور كار باشگاه قرار دارد ، گفت : تیم های رده های نوجوانان ، جوانان و امید های نساجی مازندران در هفته آینده برای انتخاب بازیكنان شروع به كار خواهند كرد.

وی افزود : با كمك مادی و معنوی تمامی مسوولان و حمایت های استاندار و همراهی و همدلی هوادران قائمشهری تیمی در حد نام نساجی روانه رقابت های لیگ دسته اول فوتبال كشور خواهیم كرد.ك/3

7331/1654/ 3404





:: برچسب‌ها: تورنتو , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: